czwartek, 15 października 2009

W jedwabiach


Prawie każdego dnia bez względu na porę roku "obwiązuję" sobie czymś szyję. Dziś postanowiłam pokazać niewielką część mojej kolekcji chust, szali i apaszek. Mam osobną szufladę w komodzie przeznaczoną tylko na nie.

Szczególnie lubię apaszki wełniane i jedwabne. Z wieloma z nich wiąże się jakaś historia. Moje chusty w większości zostały przywiezione z podróży, a jak już znalazły się w moim posiadaniu, to podróżowały dalej na mojej szyi po miastach i wsiach wielu krajów.

Obie chustki kupiłam w ciucholandzie w małym miasteczku na Dolnym Śląsku. Są jedwabne i ręcznie malowane. Lubię second handy w małych miejscowościach, bo można tam znaleźć perełki. Wydaje mi się, że w Warszawie takie cudeńka zniknęłyby ze sklepu w pierwszej kolejności, a tam długo pozostały niezauważone.



Przy zdjęciach z lampą prawie zawsze zamykam oczy. Nazywam to "robieniem chińczyka"... Postanowiłam umieścić tę fotografię, aby zademonstrować tę minę :-)






obie chusty- sh (4zł każda, 100%jedwab)

7 komentarzy:

  1. Piękne te chusty:) Ja też mam osobną szufladę przeznaczoną na różne szale, apaszki etc. to bardzo praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusty są przepiękne!!! Masz rację, co do ciucholandów w małych miejscowościach (lub - dodam od siebie - dzielnicach na obrzeżach wielkich miast :)) - to właśnie tam znalazłam najwięcej starych kiecek, chustek itp. Styl vintage, nazywany też "babciowym", raczej nie jest tam popularny.

    Nie mam oddzielnej szuflady na chusty. Wszystkie wiszą na drzwiach niedomykającej się szafy. Też praktyczne, bo wszystkie ładnie widać, nie trzeba się przez szufladę przekopywać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne chusty i efekt Chińczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podobały mi się różnego rodzaju chusty i apaszki u kobiet, ale nigdy nie potrafiłam nosić ich sama - albo mi się od razu zsuwają, albo wyglądam jakbym nie miała szyi ;) Twoje są śliczne i ślicznie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne - uwielbiam jedwabne apaszki. Zwłaszcza pierwszą chętnie bym Ci ukradła ;) Przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam psychozę na temat szalików :) Pierwszy jest świetny!

    OdpowiedzUsuń