poniedziałek, 5 października 2009

Calineczka



Mam problem ze sklasyfikowaniem czy moje zielone wdzianko to golf, sweterek, czy może bluzka? Ale na pewno wiem, że kojarzy mi się z Calineczką. Ta mała bajkowa dziewczynka przedstawiana jest w płatkach kwiatków, które zastępują jej ubranko.

Właśnie w moim sweterku zarówno zakończenie rękawów, jak i falbanka przy szyi wydaje się być podobna do kielicha i płatków kwiatu. Na ramionach są małe bufki, a ozdoba biegnąca przez całą długość wdzianka nasuwa mi skojarzenia o różach... Czuję się w tym sweterku bardzo dziewczęco.

Nierzadko mam problem ze znalezieniem ubrań w moim małym (prawie jak Calineczka) rozmiarze. Ale z tym uroczym sweterkiem udało się, bo był akurat na mnie. Może mi się poszczęści i znajdę jeszcze Calineczkową spódniczkę...



bluzka- sh (100% bawełna,8zł)

6 komentarzy:

  1. Jak ładnie. Właśnie Cię odkryłam i będę zaglądam, bo zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z perspektywy monitora wygląda jak bluzka ;) Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i urocza bluzka! I do tego fikuśna! Skojarzenie z Calineczką wydaje się trafne. Życzę powodzenia w polowaniach na kwiatową spódnicę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie odkryłam twój blog. Masz potencjał :). Podobają mi sie twoje pomysły na zdjęcia np to z kaloszami czy z rowerem.
    A propos bluzki - bardzo ładna :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bluzka - urocza bluzka :)

    OdpowiedzUsuń