piątek, 30 października 2009

Zwykłe jesienne zdjęcia jakich wiele



Na większości blogów szafiarskich można znaleźć zdjęcia "w liściach". Piękne są te jesienne kolory. Przyroda doskonale umie bawić się barwami i odcieniami. Dziwne, że po tak kolorowej porze roku przychodzi ta najmniej barwna, Pani Zima. To duży przeskok...

Dziś pierwszy raz na blogu prezentuję szarą spódnicę Hexeline. Cenię ubrania tej firmy za jakość i za to, że są doskonale zaprojektowane. Niestety normalne zakupy tam kosztują makabrycznie dużo. Na szczęście czasem mają duże obniżki. Moja spódnica była obniżona o 80%. Dopiero wtedy jej cena stała się dla mnie w miarę przystępna. Muszę przyznać, że nosi się ją doskonale. Jest lekka, świetnie się układa i nie widzę w niej ani jednej wady. Oj, jestem strasznie bezkrytyczna...



Sweterek z sh prezentowałam już tu, płaszczyk tu, a niezwykle wygodne buty ecco tu. Celowo włożyłam buty bardziej sportowe, żeby przełamać trochę resztę ubrania. Ich kremowy kolor współgra ze sweterkiem i bluzką.



spódnica- Hexeline (przecena 80%)

płaszczyk- Zara (przecena 50%)

sweter- sh (4zł, 100%wełna)

bluzka- Reserved

rajstopy- Galeria Centrum

buty- ecco (skóra licowa na zewnątrz i w środku; outlet)

rękawiczki- "leżaki"(skórzane)

torebka- polski producent (skórzana)

8 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia, wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pikne te Twoje jesienne zdjęcia, takie dynamiczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna jesienna całość wyszła. A wygodne buty to podstawa udanego spaceru! :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Nutmeg, blueberry: Dziękuję, przekażę fotografowi:-)

    karo: Masz rację. Stawiam na wygodę.

    Emnilda: Jesień na całego. A już niedługo przyjdzie moja ukochana Pani Zima:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty cudne! A jesienne liście to idealne tło dla fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mi ta spódnica nie podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie, bardzo jesiennie i z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń