niedziela, 22 listopada 2009

Na sportowo



Na zakupach i spacerze cenię sobie wygodę: żeby mnie buty nie obcierały, żeby nie było za zimno lub za ciepło i żebym nie zmokła w drodze powrotnej. Lubię "nie czuć" ubrania na sobie, lubię swobodę i nieskrępowanie podczas ruchu.

A tak poza tym, te dwie części mojej garderoby, które dziś prezentuję, są według mnie ciucholandowymi znaleziskami.

Pierwsza to kurtka firmy Timberland. Nabyłam ją miesiąc temu w sh za jedyne 10zł:-) Najpierw zupełnie nie zwróciłam na nią uwagi. Przy innych, dużych kurtkach i długich płaszczach, wyglądała na dziecięcą. Ponieważ kilka "dziecięcych" ubrań mam już w swojej szafie, więc pomyślałam: "Co mi szkodzi, przymierzę". Od tamtej pory, jest jednym z moich ukochanych ubrań. Lubię w niej to, że łączy nieprzemakalność z miejskim wyglądem. W teren lub do bardziej intensywnego wysiłku oczywiście nie nadaje się, bo brak jej istotnego parametru "oddychalności". Jednak, na rowerze jako środku transportu, kurtka sprawdziła mi się w ostatnich dniach. Znając sklepowe ceny produktów firmy Timberland, jestem tym bardziej rada z kupienia jej. Poza tym ma ładne "szczypania" na kieszonkach i przy rękawach oraz nie jest na mnie za duża, jak większość kurtek:-)



Podoba mi się logotyp tej firmy i jej wizerunek zaangażowanej społecznie. Ciekawi mnie jak ten drugi ma się do rzeczywistości.



Kolejnym skarbem jest patchworkowa koszula indyjska firmy Orvis (since 1856!). Gdy kupowałam ją za 4 zł, posiadała nawet komplet zapasowych guzików. Zawsze lubiłam koszule z kołnierzykiem, a szczególnie te mniej eleganckie, flanelowe, wełniane. Niestety, większość z nich była typowo męska, a co za tym idzie, za duża... Moja zdobycz jest idealna rozmiarowo, kolorystycznie i jakościowo. Czuję się w niej swobodnie i kobieco zarazem:-)



Chciałabym umieszczać większe zdjęcia, ale nie wiem jak. Czy to trudne?



kurtka- sh (Timberland, 10zł)

spodnie- Tommy Hilfiger (przecena 50%)

patchworkowa koszula- sh (Orvis, 4zł)

buty- Chiruca

płócienna torba- stara z Holandii


photo by Wyczłop

7 komentarzy:

  1. Kwintesencja miejskiego luzu. Wygodnie, bez udziwnień, a zarazem harmonijnie. Kurtka rzeczywiście bardzo ładnie skrojona.
    Jeśli zaś chodzi o większe zdjęcia, nie jest to takie trudne :). Ja swoje umieszczam po prostu "na zewnątrz" bloga, na inne stronie, specjalnie stworzonej do zamieszczania tam zdjęć. Korzystam z tej: http://pl.tinypic.com/
    Zakładasz konto, logujesz się i przesyłasz zdjęcia ze swojego komputera. Potem przy każdym zdjęciu masz zestaw linków (po lewej stronie - taka ramka "Pobierz kod"), wybierasz ten pod nazwą "Bezpośrednie łącze na potrzeby układów" i kopiujesz.
    Następnie, klikając w edytorze bloggera na ikonę zdjęcia, wybierasz nie "prześlij z komputera" (czy coś takiego...), tylko "wstaw obraz z internetu". W odpowiednie do tego miejsce wklejasz link z tinypic. I gotowe!
    Ja przesyłam na tinypic zdjęcia o wielkości 640x480 i takie mi się potem wyświetlają w postach.
    Ufff, mam nadzieję, że zostanę zrozumiana :). Starałam się po kolei tłumaczyć, bo nie wiem, na ile jesteś obeznana z podobnymi operacjami. W razie czego - pytaj :).

    OdpowiedzUsuń
  2. karo: Wielkie dzięki. Wyjaśniłaś mi konkretnie i po kolei. Przy następnym poście zrobię wg Twoich wskazówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra koszula! Fajna krata, fajne kolory no i jest męska :) Cudowna..

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie poszukuje idealnej i dopasowanej koszuli w kratę, może mi się kiedyś uda ;) a kurtka udała Ci się super! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna poszukuję tego typu kurtki.... bezskutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ostatnie zdjęcie! Kurtka super, ale mi najbardziej podoba się koszula, super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nutmeg: A byłam przekonana, że damska. Jest mała, więc może chłopięca, bo na normalnego faceta nie ma prawa wejść.

    Natalka: Dziękuję. Na pewno uda Ci się znaleźć i to w najmniej oczekiwanym momencie.

    agatiszka: Coż...szukaj dalej!

    szmaragda: Dziękuję. Będę nosić tę koszulę aż do znoszenia jej. Oj długo to będzie trwało:-)

    OdpowiedzUsuń