poniedziałek, 11 stycznia 2010

Trzeci sektor

Niestety z powodu popsucia się aparatu nie ma nowych wpisów. Może już niedługo zostanie on naprawiony. Chciałabym zdążyć ze zdjęciami przed odejściem Pani Zimy.

A tymczasem polecam coś, co tydzień temu odkryłam i już wiążę wielkie nadzieje na zawodową przyszłość, czyli ekonomię społeczną. Chciałabym łączyć biznes z możliwością pomagania innym, a takie oczekiwania doskonale spełniają przedsiębiorstwa społeczne. Są to organizacje pozarządowe, które dają miejsca pracy ludziom wykluczonym społecznie, jednocześnie uzupełniając pewną niszę na lokalnym rynku usług. Wszelkie wypracowane zyski mają służyć rozwijaniu firmy, zatrudnianiu nowych osób wykluczonych społecznie i zawodowo oraz działaniom na rzecz lokalnej społeczności. Mam już pewien pomysł i wiele zapału, żeby go realizować. Trzymajcie kciuki!

Polecam też telewizję wspierającą trzeci sektor. Może i kogoś z Was zainteresuje taka tematyka.

2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia na niwie zawodowej. Skoro jest tyle entuzjazmu, powinno się udać! Takie działania, jak te opisane przez Ciebie są bardzo potrzebne.
    Życzę również szybkiej reanimacji aparatu (ja sobie kupiłam w tym roku:)), tak już czekam i czekam na wpis :).

    OdpowiedzUsuń
  2. karo: Dzięki:-) Nieźle mnie wciągnęło w działania ekonomii społecznej. Czuję, że odnalazłam swoje miejsce na rynku pracy i w społeczeństwie:-)
    Natomiast aparat jutro zostanie odebrany z serwisu, więc po weekendzie powinien się pojawić nowy wpis.
    Miło, że czekasz:-)

    OdpowiedzUsuń