środa, 7 kwietnia 2010

Odświętnie




W tym roku, mimo, że Święta były stosunkowo wcześnie, to pogoda nie zawiodła. Było w sam raz wiosennie.



Mój odświętny zestaw to: jedwabna spódnica Hexeline (jest lekka i niezauważalna w noszeniu, więc nieobce jest mi zastanawianie się, czy nie podwinęła się gdzieś i czy świat nie ogląda moich majtek(!)), bluzka z żabotem (albo czymś zainspirowanym żabotem) Tiffi oraz perłowa marynarka. Zwykły bawełniany płaszczyk pokazywałam w mniej oficjalnych zestawach. Natomiast buty z jagnięcej skórki kupione zostały dawno temu na studniówkę. Były one moimi pierwszymi poważniejszymi pantoflami. Zastanawiałam się czy są niemodne, ale doszłam do wniosku, że są klasyczne, co chyba rozstrzyga mój dylemat.







spódnica- Hexeline (100% jedwab)

bluzka- Tiffi

marynarka- Monton

buty- polska firma (100% skóra(podeszwa też))

płaszczyk- Zara

perły na szyi i ręce

7 komentarzy:

  1. Piękny zestaw, delikatny i kobiecy, w stylu Julii Roberts :) Śliczny. Najbardziej podoba mi się spódnica i płaszcz, ale wszystko jest piękne !

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie jakiś post! Fajna bluzeczka i dobrze wygląda z perłami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. każda rzecz z osobna mi się podoba, ale całość nie za bardzo; rzadko krytykuję, a tu widzę potencjał, a wykonanie "ciotkowate". Jestem za pozbyciem się marynarki i bluzka włożona w spódnicę plus pasek. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica, przychylam się do komentarza powyżej, bez marynarki pod płaszczem byłoby lżej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Klamoty: Dzięki. Zawsze podobał mi się styl Julii Roberts.

    Biurowa: Dzięki. Mam nadzieję, że liczba postów będzie szybko rosnąć:-)

    assonnata: Dzięki za konstruktywną krytykę. Ale u mnie zwycięża wygoda. Ubranie marynarki to zabieg z serii tych na cebulkę, tym bardziej, że bluzka jest bez rękawów, a poranki i wieczory są zimne. Spódnica ma wysoki stan i wyglądałaby głupio z akurat tą bluzką włożoną do środka.

    nurka: Może i lżej, ale i zimniej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się blog. Zapraszam do oceny mojego : WWW.adazam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń